Випадково додалась або переплутана позиція у замовленні? Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити її.
1. Якщо під час отримання посилки доставлений товар не відповідає замовленню, кур’єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере такий товар і ми повернемо Вам кошти.
2. Якщо проблема виявлена пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист з електронної адреси, що використовувалася для оформлення замовлення, на електронну адресу brytva.com.ua@gmail.com.
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт.
На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите дефекти, можете повернути товар неналежної якості.
Наш менеджер запропонує можливі рішення, а в разі обміну або повернення товару розповість, як відправити посилку нам.
Ви можете повернути товар протягом 14 днів після покупки відповідно до «Закону про захист прав споживача».
З усіх питань Ви можете зв’язатися з нами за телефонами: +38 (050) 808 20 21